Fundacja Edukacji i Wspierania Rodziny BRAMA zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej www.fundacjabrama.pl.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Dokumenty archiwalne opublikowane na stronie przed 23 września 2018 r. nie są dostępne. Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.
Zapewnienie dostępności elementów wymienionych powyżej oznacza bardzo wysokie koszty, które oceniliśmy jako nadmierne obciążenie opisane w ustawie o dostępności cyfrowej. Pracujemy nad stopniowym usuwaniem barier.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Oprócz standardowych skrótów klawiszowych dodaliśmy szybkie przejścia do głównych elementów strony za pomocą przycisku „TAB”.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Anna Krzysztoforska - mejlowo biuro@fundacjabrama.pl lub telefonicznie 58 695 71 60.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do naszej placówki:
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Wejście do budynku wymaga wejścia po schodach. Osoby z niepełnosprawnościami mogą zadzwonić do sekretariatu i poinformować o chęci wejścia do budynku. Pracownik schodzi i pomaga w wejściu.
W budynku są dostępne korytarze, w przypadku chęci wejścia schodami na piętra można użyć windy. Osobie z niepełnosprawnościami pomaga pracownik szkoły.
Przed budynkiem szkoły są wyznaczone miejsca parkingowe.
W przypadku chęci skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego prosimy o kontakt z sekretariatem Zespołu Niepublicznych Szkół Katolickich w Pruszczu Gdańskim.
Pomagamy rodzinom, dzieciom i młodzieży, osobom chorym i niepełnosprawnym, poprzez podejmowanie i wspieranie inicjatyw na rzecz godnego życia każdego człowieka.

83-000 Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 8